Lig je 's avonds nog te piekeren in bed, voel je je gespannen of misschien wel moeite je te concentreren op werk?
De mindfulness training kan baat hebben bij de volgende klachten:
Stressklachten,moeilijk in slaap komen, concentratieproblemen, oververmoeidheid, veel piekeren, verslavingen, pijn, maar ook hevige emoties als woede en angst die je in de weg zitten. 
In de 8-weekse mindfulness training neem ik je stapsgewijs mee in een diepere beoefening van mindfulness. De lessen worden afgewisseld met het delen van ervaringen, uitleg van de theorie en natuurlijk zullen we ook oefenen. Maar bovenal zal de grootste leerervaring zijn tussen de lessen thuis en op werk. 
Mark Williams beschrijft heel treffend: “ Mindfulness kan dienen als een noodparachute. Er moet elke dag aan geweven worden, zodat het klaarligt voor noodgevallen”.
Het is helemaal niet erg als je eens een paar dagen niet de tijd neemt om te oefenen echter om alleen te oefenen als het je teveel wordt of als je door de bomen het bos niet meer ziet zorgt ervoor dat er gaten in je parachute komen en je eerder vanuit je automatische piloot op situaties zult reageren. Daarnaast is ook de kans groter dat je innerlijke stem weer met je aan de loop gaat. 
Fijne bijkomstigheden na het volgen van de training
  • Minder piekeren
  • Meer kalmte en rust ervaren
  • Minder stress
  • Herkennen van negatieve gedachten patronen
  • Bewustere keuzes maken
  • Minder oordelen 
  • Verbeteren van je concentratie
  • Beter kunnen slapen 
  • Burn-out preventie 
Wat kan je verwachten?
  • 8 x 2,5 u per sessie, optioneel als afsluiting een stilte ochtend. Dagelijks 45-60 min. beoefening. 
  • Werkboek ontvang je voor het bijhouden van je ervaringen.
  • Na aanmelding ontvang je een inschrijfformulier. We maken dan een afspraak voor een telefonische intake van max 30 min. 
  • Tijdens de lessen is het fijn om kleding te dragen waar je je makkelijk in kan bewegen en waar je je comfortabel in voelt.
  • € 349,- incl BTW voor particulieren en excl.voor bedrijven, werkboek en MP3 met meditaties. (In delen betalen is mogelijk. Als je moeite hebt om de kosten te betalen kan je contact met mij opnemen om de mogelijkheden te bespreken.)
Thema’s gedurende de training
Week 1 – De automatische piloot
Week 2 – Omgaan met hindernissen
Week 3 – Bewustzijn van de adem
Week 4 – Aanwezig blijven
Week 5 – Toestaan, laten zijn
Week 6 – Gedachten zijn geen feiten
Week 7 – Hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen
Week 8 – Gebruiken wat geleerd is om met toekomstige stressvolle situaties om te gaan